hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم| اختتامیه جشنواره مطبوعات برگزار می شود

قم| اختتامیه جشنواره مطبوعات برگزار می شود

معاون مطبوعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: دومین جشنواره مطبوعات استان قم با معرفی و تقدیر از برگزیدگان پنج شنبه صبح در تالار شهید آوینی به کار خود پایان می دهد .
به گزارش رویداد ایران، محمدجواد محرابی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری قم، گفت: این جشنواره با هدف ارتقای دانش رسانه‌ای استان، ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه‌ها، توسعه ظرفیت‌های موجود رسانه‌ای استان و آشنایی با ظرفیت‎‌ها و قابلیت‌های رسانه‌ای مکتوب و مجازی و بهره‌گیری از این قابلیت‌ها شکل گرفت.
وی تصریح کرد: بخش اصلی این جشنواره در قالب‌های خبر، تیتر، گزارش (شامل گزارش خبری و تصویری)، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، عکس خبری، صفحه آرایی و طنز مکتوب و بخش ویژه در دو موضوع «رونق تولید» و «گام دوم انقلاب» اعلام فراخوان شد.
معاون مطبوعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از ارسال ۳۹۶ اثر به دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری قم خبر داد و گفت: در بخش ویژه، ۳۱ اثر با موضوع رونق تولید و ۳۵ اثر مرتبط با گام دوم انقلاب در سایت جشنواره بارگذاری شد.
محرابی با تأکید بر اینکه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات قم نقشی در امر داوری نداشتند، افزود: مرحله دریافت آثار این جشنواره در تاریخ ۳ آبان ماه سال جاری به پایان رسید و مراحل داوری نیز توسط استادان برجسته مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد.
وی با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری قم، گفت: این مراسم با حضور محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار قم و مسئولان استانی در ساعت ۹:۳۰ روز پنجشنبه ۷ آذرماه در تالار شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار می‌شود و صاحبان آثار برتر تجلیل می‌شوند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد